niedziela, 6 stycznia 2013

Prolog I

PROLOG I
"Narry- true love story"

..czy jeszcze kiedyś będziemy szczęśliwi? czy jeszcze kiedyś JA będę szczęśliwy?
czy jeszcze kiedyś TY będziesz szczęśliwy?
"kiedy życie daje ci cytryny zrób z nich lemoniadę"
..nie mogę w to uwierzyć! ty po prostu chcesz się mnie pozbyć!
chcesz mnie tak po prostu wyrzucić z domu!
..nie to nie tak! zrozum, ten wyjazd dobrze ci zrobi..!
..mieszkałem tu od małego a teraz ty mnie pakujesz i każesz się wynosić
..nie każę ci się wynosić! chcę dla ciebie dobrze..zmienisz otoczenie poznasz nowch ludzi
przecież tu wrócisz, tu jest twój dom!
..i zaczęło się, ostatni raz spojrzałem na swój rodzinny dom, a potem zniknąłem za ciemną szybą auta..
..rozejrzałem się po niedużym pomieszczeniu, mój wzrok utkwił na tym chłopaku..
na chłopaku, który gwałtownie się podniósł i stanął ze mną twarzą w twarz..
z jego miny wyczytałem, że jest równie zdezorientowany jak ja..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz