sobota, 21 września 2013

PROLOG

tytuł: "Nagła zmiana"
paring: Narry Storan
główni bohaterowie: Niall Horan, Harry Styles
postaci poboczne: Zayn Malik, Louis Tomlinson, Liam Payne, Eleanor Calder, Danielle Peazer,
                              Perrie Edwards i inni
miejsce akcji: Londyn, centrum, obrzeża miasta, szpital psychiatryczny
informacje: AU, alternatywna rzeczywistość; chłopcy nie tworzą zespołu
inspiracja: kilka piosenek, tumblr, wyobraźnia i własne myśli
ostrzeżenie: miłość homoseksualna, męsko-męska, mogą wystąpić wątki +18 oraz  przekleństwa.
                    (!) Czytasz na własną odpowiedzialność, zanim zamierzasz oskarżyć mnie o użycie zmyślonych
                    treści w połączeniu z realnymi faktami radzę zapoznać się z definicją 'fanfiction'  'treści fikcyjne'
                    lub chociażby 'wyobraźnia'- wszystkim nam będzie łatwiej.
od autorki: Wybaczcie za kilka dni przerwy, liceum zobowiązuje. Witam was z nowym opowiadaniem, co
                    będzie równoznaczne z wstrzymaniem dodawania promtsów na jakiś czas. Napisałam ich na
                    razie 25, reszta czeka w skrzynce. Nie zginą, na pewno je napisze. Tym czasem zabieram się
                    za pisanie nowej historii, której autorką jestem ja i moja własna wyobraźnia, dlatego uprzejmie
                    informuję o zastrzeżeniu wykorzystywania jego treści do własnych celów, bądź cytowania bez
                    dopisku,kogo to własność. Zwiastun w całości wykonany przeze mnie. Ze względu na szkołę
                    rozdziały będą pojawiać się w weekendy. Planuję dodawać jeden tygodniowo, jednak jak
                    wiadomo coś może wypaść, jednak zawsze będę informować takiej ewentualności. Bez
                    przerwy działa mój ask, gdzie możecie zadawać pytania bohaterom czy pytać mnie o
                    cokolwiek tam sobie chcecie, odpiszę na pewno. Chcesz być informowany-w komentarzu
                    zostaw tt. Mam nadzieję,że mój nowy pomysł się wam spodoba i będziecie to chętnie czytać
                    i zostawiać własne opinie. Zapraszam serdecznie :)
kontakt: twitter , tumblr, ask


Anglia. Londyn. Ogromny dom. Bogactwo. Ustawieni rodzice. Rozpoczęte studia, sława i popularność. Czego chcieć więcej ? Dzieciak, który zawsze dostaje to czego chce. Dzieciak, któremu się nie odmawia. Chłopak, dla którego teraz, znaczy teraz w tej chwili. Zawsze pewny siebie Irlandczyk. Do czego posunie się, gdy kilkoro z jego wrogów, starających się o taką samą popularność jak on zacznie wyzywać go i nie będą chcieli mu ulec? Co zrobi w obronie samego siebie? Czasami świadomość zawyżonej wartości, duma i bycie w gorącej wodzie kąpanym przynosi same niemiłe doświadczenia. Czy i tym razem? Jak zareaguje młody student, na wieść o rozprawie sądowej i uniewinnieniu tylko w wypadku dobrowolnego odpracowania kary? Co stanie się z blondynem, gdy na jego drodze stanie tajemniczy brunet z burzą loków na głowie? Czy cicha i zagadkowa postać zmieni coś w jego życiu? Czy po tylu latach rozwijania nieznośnego charakteru jest jeszcze szansa na poprawę? Czy chęć poznania tajemnicy jednego z pacjentów szpitala odmieni życie obojga i sprawi, że dwa światy na nowo odzyskają radosne kolory i wszystko zakończy się szczęśliwie? A może, lenistwo,pewność siebie i nieotrzymywanie wszystkiego od razu, uniemożliwią pomoc choremu chłopakowi ? Czy Niall pokona samego siebie i wyciągnie dłoń na pomoc Harry'emu? Tego wszystkiego i jeszcze więcej dowiecie się czytając moje nowe opowiadanie. Już wkrótce..







6 komentarzy:

  1. wkoncu <3 kolejna historia o Narrym pisana przez Ciebie <3 tesknilam za tym i nie moglam sie doczekac kiedy znow zaczniesz pisac <3 a i bardzo ciekawy zwiastun :33 Mam pytanie co ile beda sie pojawiac rozdzialy? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie! W końcu doczekałam się nowego opowiadania o Narrym na tym blogu :) Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu nowe opowiadanie jezujezujezu *O*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu *____________* nie mogę si doczekać <33 Masz talent !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś wspaniała. Trochę cie już poznaliśmy i wiem że jesteś cudowną osobą. Nie zmieniaj się :)

    OdpowiedzUsuń