piątek, 17 stycznia 2014

ROCZNICA BLOGA

Witam w 2014 !
Niedawno minął rok odkąd założyłam tego bloga i postanowiłam wrzucać tu te cosie co piszę. Minął rok podczas którego wiele, bardzo wiele się zmieniło. Ale w skrócie, co mogę powiedzieć? Wiem,że nie jestem najlepszą "pisarką" ale staram się i sama po sobie zauważam zmiany, to co pisałam rok temu, a to co teraz. Zmieniło się też to,że wielu z was tu zagląda- obecnie ponad 40tys wyświetleń, stali czytelnicy- OGROMNIE WAM ZA TO DZIĘKUJE, po raz kolejny, swoją drogą- ZA TO, ŻE JESTEŚCIE, CZYTACIE I OCENIACIE !:)

Co chce jeszcze powiedzieć? Przepraszam, że leci kolejny tydzień nowego roku a ja wciąż nie ruszyłam z niczym nowym- ale mam nadzieję,że rozumiecie. W gwoli wyjaśnienia- powrót po świętach, wykończenie semestru i zaczęcie nowego, trochę moich własnych spraw i chociażby to, że ostatnio nie często bywam na komputerze. Szkoła nauka, nauka szkoła... i tak w kółko. Dziś odebrałam na apelu 'pochwałę dyrektora' za wyniki w nauce w pierwszym semestrze, ale to było jednocześnie powiedzeniem 'rusz dupę i bierz się do pracy w drugim semestrze' Najchętniej siedziałabym przy komputerze i pisała- a to przez to wszystko nie mam jak zebrać myśli i zapisać chociażby na kartce czegokolwiek. Ledwo wyrabiam z lekcjami, już muszę zakuwać a tu wieczór i spać bo rano do szkoły i koło się zamyka. No ale cóż, nie obiecuję niczego, ale postaram się ogarnąć jak najszybciej tę cholerną tonę lekcji i może uda mi się coś napisać żeby tu dodać, coś mam na myśli jakiś wstępny projekt, a potem prolog i kilkugodzinna zabawa z programem na zwiastun... dobra koniec gadania. Mam nadzieję,że wszystko u Was dobrze, że jeszcze o mnie nie zapomnieliście i nie jesteście źli i do niedługo Kochani !:)



1 komentarz:

  1. Oby to nie ostatni rok ;* ;3 życze weny wikuś ;d /Gosia z aska

    OdpowiedzUsuń