wtorek, 31 grudnia 2013

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU KOCHANI !


Życzę Wam jak najlepszej i udanej zabawy sylwestrowej oraz szczęśliwego nowego roku
http://25.media.tumblr.com/37fab8c48fa0c2997ea51fbfcdeabe67/tumblr_mtvfj9ONBB1r6kayoo1_500.gifby ten 2014 był zdecydowanie lepszy od tego
by wszystkie rzeczy sprawiały wam radość i obyście cieszyli się z drobiazgów
pogody ducha, zdrowia i uśmiechu na co dzień
wszystkiego czego sobie wymarzycie, żeby się spełniło 
nowy rok, nowa kartka
nowe szanse, pomysły, nadzieje, marzenia
nowe smutki ale i powody do radości
Życzę Wam, byście byli zadowoleni z tego co robicie
i żebyście mieli siłę i energię na każdy dzień
mimo tego co was spotyka.
Chodźcie cały czas z uniesioną głową i starajcie się rozwijać!

Życzę Wam, by każda chwila z One Direction była kolejną najlepszą i jeszcze lepszą
życzę wam, by ta piątka głupków dalej robiła to co robi
i sprawiała,że są tu gdzie są, razem z nami
życzę wam, aby ten nowy rok przyniósł nam jeszcze więcej Narry moments niż ten ! (♥)
Życzę wam po prostu wszystkiego co najlepsze

A sama osobiście po raz kolejny podziękuje za każde wejście tutaj
za każde kliknięcie i za każde zostawione słowo
nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy
i jak cholernie motywuje do pisania
dziękuje, że tu jesteście
i czytacie
http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2013/08/_gif_one_direction_para_mi_id___xd_by_lovatolovereditions-d5azndu.gif
W nowym roku zamierzam znów pisać
znów wymyślać nowe historie,
zamierzam też wciąż doskonalić się w pisaniu
i chcę pogodzić to ze szkołą

Nie wiem jeszcze co przyniesie nowy rok
ale wchodzimy w niego z czystą kartą
i wszystko możemy zacząć od nowa

Mam nadzieję, że jeszcze znajdą się tu osóbki
które dalej będą czasem tu zaglądać
i wyrażać swoje opinie
a tym czasem zamykam rok 2013
ze statusem 105 postów
ponad 37tysięcami wyświetleń
prawie pół tysiącem komentarzy
i jeszcze większą liczbą kliknięć opini
cholernie wam za to dziękuje
bo kończę ten rok
z radością
i ogromnym uśmiechem
oraz nadzieją, 
że wejścia i wasze komentarze
jedynie się polepszą i powiększą po nowym roku

Zostawiam was z nieco odmienionym nagłówkiem bloga, który sama wykonałam
i tysiącem najlepszych życzeń !
*Przytulam Was wszystkich i każdego z osobna*
Wiktoria xxx

5 komentarzy:

  1. Na twoje życzenia, ścisnęło mi gardło i łzy znów chciały polecieć! Ale się powstrzymałam... Oczywiscie na wygląd bloga bardzo mi się spodobał ;)
    Tobie także życzę tego wszystkiego, co wymieniłaś w poście, ponieważ nie jestem najlepsza w układaniu życzeń
    Pozdrawiam. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tobie też życze wszystkiego najlepszego w nowym roku ♥ Udanego sylwestra :3 Dużo weny na nowe opowiadania <3 Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba ;) *Hug* Pozdrawiam Wikuś. xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej. Dziękuje ;**
    Wzajemnie siostro ♥
    Życzę Ci dużo szczęścia, spełnienia wszystkich marzeń w przyszłym roku ;*
    I najważniejsze żebyś spotkała 1D ♥
    życzę też weny na kolejne opowiadania ;D
    //Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A i bardzo podoba mi się Nowy wygląd bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyy..a kiedy pojawi się nowe opowiadania ?? Bo ja nie moge sie już doczekać^^

    OdpowiedzUsuń