niedziela, 6 stycznia 2013

ROZDZIAŁ 2 *HARRY*

"Narry- true love story"
RODZIAŁ 2
*HARRY*


~31sierpnia (niedziela) 14:00~
..Wjechaliśmy do Londynu, kierowca oznajmił,że za mniej wiecej 15minut powinniśmy dotrzeć do celu. Do szkoły, o której tak naprawdę nic nie wiedziałem. Nic o niej nie czytałem, nikogo tam nie znam. Jedyne co wiem,to to,że mam tam zadbać o swój "talent". Miam ogromną nadzieję,że poznam tam kogoś,z kim się dogadam. Że nareszcie dowiem się co ze mną nie tak. Zaraz zacznę nowy rozdział w swoim życiu. Szczerzę mówiąc, jestem trochę zdenerwowany, nie wiem co mnie tam czeka..Pora kończyć wpis, kierowca parkuje pod szkołą..sam jej widok mnie przeraża, ale mam nadzieję,że nie będzie najgorzej..."
~wpis zakończony o 14:15~
Harry


Zapłaciłem kierowcy, następnie wysiadełm z samochodu, by odebrać swoje walizki. Wyciągnęliśmy je z bagażnika i ustawiliśmy na chodniku, chciałem podziękować mu za pomoc gdy ten się odezwał
-no, więc tak jak p.Styles kazała odwiozłem młodzieńca na miejsce-rzekł z uśmiechem
=dziękuje bardzo, miłego dnia życzę- odpowiedziałem wysilając się na uśmiech
-powodzenia w nowej szkole,wszystko się ułoży zobaczysz,będzie dobrze-rzekł
-och..dziękuje, dowidzenia- pomachałem mu gdy odjeżdżał. Chwilę później chwyciłem swe walizki i stanąłem przed olbrzymią złotą bramą szkoły. Szkoły,która ma zmienić moje dotychczasowe życie...Powolym krokiem skierowałem się ku masywnym drewnianym drzwiom ogromnego budynku...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz