poniedziałek, 7 stycznia 2013

ROZDZIAŁ 3 *HARRY*

"Narry- true love story"
RODZIAŁ 3
*HARRY*


Dotarłem z walizkami do wnętrza szkoły. Rozejrzałem się po holu, niko tam nie było. Zdziwiło mnie to, dlatego prędko skierowałem się do portiernii przy wejściu.
=dzień dobry
-dzień dobry młodzieńcze, w czym mogę pomóc? czego potzebujesz? pościel,stołówka?-zapytała
=hmm..właściwie, to chciałbym wiedzieć,gdzie jest mój pokój..-rzekłem zmieszany
-aaa, to ty jesteś..-wyciągnęła liste i chwilę śledziła ją wzrokiem- Harry Styles tak?
=tak to ja
-a ładnie to się tak spóźniać?-uśmiechnęła się miło
=w mieście straszne korki..to..to dlatego
-no już dobrze, nic się nie stało, podpisz mi tylko tu- podała listę w moją stronę- i gotowe
=prosze
-więc to twój kluczyk, trzecie piętro, pokój 169- słysząc to na mojej twarzy pojawił sie ogromny uśmiech- czy coś się stało panie Styles?
=nie nie- rzekłem uradowany
-no dobrze, więc twój współlokator to Niall Horan. Mam nadzieję,że się dogadacie, a gdyby coś to jestem tu i służę pomocą. No leć już na górę
=dziękuje bardzo za pomoc, do widzenia
Czym prędzej chwyciłem swoje walizki, wbiegłem do windy i wjechałem na trzecie piętro. Bez problemu znalazłem nasz pokój. Tabliczka 169 błyszczała w świetle korytarzowych lamp. Wsunąłem kluczyk w dziurkę i przekręciłem go. Otworzyłem drzwi i ujrzałem całkiem spory pokój. A przy jednym z biurek siedział blondyn. Zapewne Niall Horan, który w momencie mojego wejścia gwałtwonie zerwał się z zajmowanego miejsca. Gdy tylko go ujrzałem.....

4 komentarze:

  1. Czemu przerwałaś w TAKIM MOMEMENCIE ?! Jak mogłaś!
    Genialny ! Czekamy z Zaynem na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilą znalazłam Twój blog.
    Czytałam go jednym tchem.
    Podoba mi się prowadzenia bloga z dwóch perspektyw.
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! Dlaczego taki krótki?! Nie masz pojęcia jak bardzo mnie wciągnął - wspaniale piszesz! A przy okazji serdecznie zapraszam Cię na: http://you-love-me-and-i-love-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww, niesamowite! ♥
    Tak strasznie baaardzo mi się podoba, że ojeju. :P
    Jesteś genialna, dziewczyno, wiesz?! ♥
    UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA! ♥
    Dodawaj szybko kolejny rozdział!
    Życzę dalszej weny i pozdrawiam ciepło! ♥
    marrymeharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń