czwartek, 25 lipca 2013

Hej kochani !:3

Witajcie moi drodzy ♥ niestety,ale w tym momencie nic wam nowego nie pokażę..
wpadłam na bloga po to by porobić parę technicznych zmian oraz by uruchomić nowego ask'a, na którym możecie zadawać pytania o wszystko i o nic, tam też możecie dać mi znać jeśli chcielibyście być informowani o nowych notkach na blogu, więc co tylko sobie zażyczycie to piszecie ja nie gryzę a możecie to robić anonimowo, więc spokojnie po prostu tak będzie łatwiej niż odpowiadać w komentarzach :)
Obecnie nic nie dodawałam bo zbieram wenę,jakieś inspiracje i pomysły na nową serie, shoty i.. (to coś co chcę wprowadzić ale nie wiem co mi z  tego wyjdzie..) prompts. Na pewno spotkaliście się na niejednym blogu już nie raz z czymś takim,polega to na tym,że podsyłacie mi pomysł krótkiej historyjki a ja staram się ją opisać np. "Harry i Niall pierwsze spotkanie" albo bardziej szczegółowe "Wieczorny klub,dyskoteka. Niall jest strasznie zestresowany przed próbą rozmowy z Harry'm, który od dłuższego czasu mu się podoba" Coś w ten deseń. Nie zabieram sie nawet za pisanie hetero..odkąd założyłam tego bloga po prostu mi to nie idzie, Narry, Narry, Narry ewentualnie inne bromance. Ale ale ale.. jest pewne małe ale.  Możecie mi podesłać taką propozycje na asku bądź tumblrze i nie obiecuję iż szybko to się pojawi, za to będę się zabierała w wolnej chwili kiedy wena mnie nawiedzi,to może mi pomóc w znalezieniu nowego pomysłu itd. itp. Także tego,jak macie ochotę to pisać a ja postaram się coś wykombinować :)
Na razie uciekam, zapraszam na tumblra,kto nie czytał czegoś to linki u góry bloga i mam nadzieję,że do niedługo kiedy ruszę z czymś nowym !
pozdrawiam ♥

3 komentarze: