niedziela, 1 września 2013

UWAGA UWAGA !

♥.Witam Was moi kochani ♥ Pragnę Wam serdecznie podziękować za takie zainteresowanie moim blogiem. Kiedy zakładałam go w marcu,kilka miesięcy temu nie sądziłam,że znajdzie się chociaż jedna osoba, która coś by tu czytała, a tu proszę. Jestem Wam cholernie wdzięczna, że czytacie, komentujecie- to wiele dla mnie znaczy. Gdy widzę wiadomości,że lubicie co czytam, czy jakiekolwiek inne słodkie zdania na asku uśmiecham się i miło mi w serduszku, dziękuje Kocham Was :') ♥ Dziękuje wam za wszystko, ale to nie jest pożegnanie, nic z tych rzeczy! Nie potrafiłabym się rozstać z blogiem, za bardzo kocham pisać i przelewać swoją twórczość do komputera czy na kartki, choć wiem,że znalazłyby się tysiące innych lepszych rzeczy od tego co ja piszę, to sprawia mi radość dzielenie się moimi zapiskami i nie zrezygnuje z tego. W te wakacje planowałam ruszyć z nowym opowiadaniem jednak trochę się u mnie zmieniało i było trochę problemów dlatego postanowiłam ruszyć z promptsami co łatwiej było mi pisać. Niestety wakacje przeleciały nawet nie wiem kiedy a jutro już do szkoły. Na dodatek ja idę do liceum. Kompletnie sama i w kompletnie obce mi miejsce, środowisko i otoczenie, jest mi trudno. Gdy zmieniałam dziecinną podstawówkę na gimnazjum trzy lata temu nie bałam się tak jak teraz, a przecież jestem starsza niż wtedy. No nie ważne, po prostu chcę wam bardzo bardzo bardzo przeprosić,za zamieszanie, brak opowiadania. Jestem okropna, mam nadzieję, że mi wybaczycie. Nie potrafię rozstać się z pisaniem i z tym blogiem, za dużo dla mnie znaczy. Wiem, że dałam radę pisać opowiadanie w najgorszym czasie i zakuwaniu do egzaminów gimnazjalnych dla tego wierzę,że uda mi się prowadzić blog dalej, nie chcę się z wami żegnać i usuwać całej pracy. Wiem, że liceum to dużo nauki i w tygodniu wątpię w to,czy będę miała czas cokolwiek dodawać, smutne ale prawdziwe, to straszne dla mnie bo cholernie się boje kolejnego etapu życia no ale.. Obiecuję,że w weekendy będzie się coś pojawiać. Gdy tylko ogarnę początki tej szkoły i cały strach opadanie postaram się w któryś wolny dzień napisać kilka zaległych promptsów czy zacząć jakieś opowiadanie, żebym miała popisane kilka i mogła wrzucać w ciągu tygodnia. Jednak nic nie obiecuję, tak jak wspominałam, nauka i szkoła najpierw choć wolałabym zupełnie inaczej. Będę w klasie dziennikarsko-prawniczej więc myślę, że na dodatkowych godzinach polskiego podszkolę troche swoje pisanie, może przyda mi się to tu na blogu. Zobaczymy. Trochę się rozpisałam, ale naprawdę nie wiem jak wam dziękować i przepraszać. Wybaczcie,że nic nie dodaje dziś, ale stres i nerwy przed jutrem oraz emocje po dzisiejszej wizycie w kinie na TIU (♥) nie pozwalają mi się skupić na pisaniu. Będę tu najczęściej jak się da i mam nadzieję,że mnie zrozumiecie. Będę się starała jak najbardziej, żeby połączyć pasje ze szkołą. Postaram się dla was i dla samej siebie. A teraz uciekam bo muszę przygotować się na jutro. Tak jak mówiłam, pojawi się tu coś w pierwszej wolnej chwili i dostępie do kompa, nie martwcie się.
love you♥ 
Wiktoria xxx

Na przeprosinki łapcie mój ostatni obrazek Narrego :)
Narry kiss w technice pop-art

9 komentarzy:

  1. Życzę weny do opowiadania :D i powodzenia w nowej szkole <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w szkole :) I ja również życze weny ponieważ kocham twoję opowiadania na najbardziej o narrym <3 kocham narrego dlatego lubie czytać o nim opowiadania , a ty masz wielki taleny wiec nie czytam byle czego :D Pozdrawiam :) i czekam na nowe wpisy ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoję imaginy !!!!!!!!!!!!!!! pisz dalej !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ze będzisz miała dużo wenyy :D powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz dalejjjj !! :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony blog bo z Narrym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się że dalej piszesz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz więcej opowidań proseee :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy nowe opowiadania o Narrym <3333333333 czekammmm

    OdpowiedzUsuń